Legfőbb kihívásokra adott válaszaink

Az Aqualing egy omnichannel, szezonális kereskedőcég, ami komoly kihívásokat jelent a finanszírozás és a logisztika területén. Az árubeszerzés finanszírozása és a likviditás biztosítása csak is fegyelmezett takarékossággal és átgondolt priorizálással biztosítható.

Az értékesítési csatornák közötti harmónia megteremtése is kiemelt feladat. Ezt úgy érjünk el, hogy csökkentjük a divíziók közötti versenyt, és elsősorban az össz-céges mérőszámokra fókuszálunk, másrészt a divíziók szakmai feladatai előnyt élveznek a forgalmi számok előtt. Tehát első a professzionális szakmai kiszolgálás, és csak utána jönnek a forgalmi adatok. Ha jól csináljuk, ez a kettő kéz a kézben jár.

Kereskedelmi stratégia

Ezek mellett a megfelelő kategóriamenedzsment, a szortiment szegmentálás, az egységes árpolitika és kedvezményrendszerek tovább erősítik a bizalmat és az együttműködést, közben csökkentik az értékesítési csatornák közötti feszültséget, és a versengést, ami hosszú távon növeli a forgalmat, és elégedettséget biztosít mind a dolgozóink, mind a vevők körében.

Pénzügyi stabilitás mindenekelőtt

A megbízhatóság nagyon fontos a tulajdonosok számára, ezért az Aqualing gondosan ügyel, hogy tartozásmentes vállalkozásként állandóan hitelképes státuszban maradjon.

Az Aqualinget vevőként és munkáltatóként is a stabil pénzügyi háttér jellemzi. Még a nehezebb években is sikerült növekednünk, amikor a piacot általános visszaesés jellemezte.

Növekedési lehetőségeink

Az Aqualing előtt továbbra is nagy lehetőségek állnak. A tulajdonosok bíznak a szakértői csapatban, és komoly tervekkel készülünk a következő évekre a belföldi, a külföldi és az online terjeszkedésre.

A professzionális medencekivitelezéssel foglalkozó partnereink támogatását 2022-ben új alapokra helyeztük, és a létrejött AqualingPro divíziót azóta is kiemelten fejlesztjük, hogy a legmegbízhatóbb és legkedveltebb partnerei legyünk a hazai medencés szakembereknek.

Online verseny

A webáruházak közötti verseny évről évre fokozódik, és komoly kihívás elé állítják a hazai szereplőket a nemzetközi óriások. Az Aqualing legfőbb ereje a szakmai tudásban rejlik, hiszen az értékesítés mellett a tanácsadás, a blog és a termékajánlók jelentős hozzáadott értéket képviselnek.

Az Aqualing jelen van a jelentősebb marketpalceken, emellett a saját webáruházunkban is állandóak az időszakos akciók.

A jövőben a kiskereskedelmi üzlethálózat és a webáruház közötti együttműködést fogjuk erősíteni, mert nagy potenciált látunk a két divízió szimbiózisában.

Legfontosabb sikereink

Export területek fejlesztése az Aqualing Kft számára, kiemelt feladat. Nemzetközi értékesítésben dolgozó munkatársaink számát meg háromszoroztuk, ami jelentős volumen bővülést eredményezett szlovák, cseh, lengyel, román, horvát, bosnyák, szerb, osztrák, német és szaúdi arab kereskedelmi partnerekkel, viszonteladókkal, de komoly fejlődést értünk el román, szerb és horvát leányvállalataink partnerállományában a forgalmában.

Több B2C és B2B webáruházunk is elindult a régióban, valamint megjelentünk több nemzetközi marketplacen is.

Teljesen megújítottuk a szervizünket és a kapcsolódó belső folyamatainkat, ami gördülékenyebb, átláthatóbb, és professzionálisabb javítási projekteket eredményezett jelentősen növelve az ügyfél-elégedettséget.

Az Aqualing továbbra is stabil, megbízható vállalat a medencés piacon, és a fejlődésünk is töretlen. Érdemes velünk tartani!

Szerző: Szöllősy György