Az Aqualing sikerének 5 titka

Az Aqualing Kft 1991 óta van jelen a hazai és nemzetközi medencés piacon. A cég 5 kulcsfontosságú tényezőnek köszönheti, hogy amikor lehetett fejlődött, amikor válság volt, akkor átvészelte, közben egy közkedvelt nemzetközi kereskedőcéggé fejlődött, ami a beszállítók és a vásárlók is egyaránt stabil és innovatív partnerként tartanak számon.

Az Aqualing sikerének 5 titka

1. A DOLGOZÓKRA ÉPÍTÜNK

Az Aqualing legértékesebb fegyvere a kiváló szakember csapat, akiket a vezetőség mindenben támogat. Folyamatos képzésekkel és mentorálással fejlesztjük a dolgozókat, hogy tudásuk legjavával építsék a vállalatot az Aqualing-közösség számára.

Az Aqualingnél kimagaslóan erős a csapatszellem, és az egymás iránti elköteleződés. Ez egy nagyon fontos tényező a cég fejlődése szempontjából. Az elsődleges cél a jó hangulat és a bajtársias közösség kialakítása és fenntartása, és csak ezután jöhetnek a forgalmi adatok, és a tulajdonosi elvárások.

2. INNOVATÍVAK VAGYUNK

Az Aqualing folyamatosan figyeli a piaci trendeket, a vásárlói igényeket, és keresi a megoldásokat a felhasználók problémáira, legyen szó medence építésről, költségcsökkentésről, karbantartásról, vízkezelésről vagy a kényelem maximalizálásáról.

Az Aqualing több stratégiai beszállítójával is tart közös workshopokat, ahol a vevői igények és tapasztalatok alapján javaslatokat teszünk a termékfejlesztőknek, vagy egyedi terméket tervezünk, ami mindenben megfelel a végfelhasználók elvárásainak.

 

„Először másokat kell felemelnünk, hogy mi is magasabbra jussunk.” – John C. Maxwell

 

3. ÖSSZHANGOT TEREMTÜNK A BRANDEK KÖZÖTT

A piaci termékdömpingben elengedhetetlen a megfelelő termékportfólió kialakítása. Az Aqualing a medenceépítés és fenntartás minden lépésére, minden elemére kínál többféle megoldást, és mára kimagaslóan jó a saját márkák, és a világmárkák közötti harmónia, így a viszonteladóink és a lakossági vásárlóink is megtalálják a számukra legmegfelelőbb, minőségi termékeket.

4. A MEGBÍZHATÓSÁG KIEMELTEN FONTOS

Tudjuk, hogy vállalati arculat és az általános megítélésünk elsősorban a vevőinkkel és beszállítóinkkal kialakított viszonyon múlik. Az Aqualing 1991-es megalapítása óta ügyel, hogy pénzügyileg stabil és etikus magatartást tanúsítson. Emellett a vásárlók felé nyújtott szolgáltatások magas színvonalat képviseljenek.

A megbízhatóság másik fontos aspektusa a dolgozók biztonsága. Az Aqualing stabil munkahelyet kínál minden alkalmazottjának, akiknek nem kell tartaniuk sem tulajdonosi, sem külső érdekek nyomása miatt a munkahelyük elvesztéséért, és ebben a nyugodt környezetben kizárólag a feladataikra és a személyes fejlődésükre tudnak koncentrálni.

5. TISZTA VÍZIÓT KÖVETÜNK

Világos és érthető vízió nélkül egy vállalat sem képes küldetéseket és célokat meghatározni. Az Aqualing víziója minden dolgozó számára világos: Európa legnagyobb és legkedveltebb kereskedőjévé válni, és eljuttatni magas minőségű termékeket kedvező áron a felhasználók számára. Küldetésünk, hogy mindenkinek a kertje tele legyen élményelemekkel, úgy mint medence, jakuzzi, trambulin, pingpong asztal, kerti vizes játékok és hangulatfények. A cég összes dolgozója, a vezetőség és a tulajdonosok is minden döntésüket ennek a víziónak az irányába hozzák meg. Így tudunk mindannyian egy csónakban, egy irányban evezni.

Szerző: Zelnik Péter